Friday, 23 February 2018

유럽의 무역 시스템


EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)


EU 배출권 거래 시스템은 설명했다.


EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)은 기후 변화에 대처하기위한 EU의 정책과 온실 가스 배출을 비용 효과적으로 줄이기위한 핵심 도구의 초석입니다. 그것은 세계 최초의 주요 탄소 시장이며 여전히 가장 큰 탄소 시장입니다.


31 개국 (모두 28 개 EU 국가와 아이슬란드, 리히텐슈타인 및 노르웨이)은 11,000 개 이상의 무거운 에너지 사용 시설 (발전소 및 산업 설비)에서 배출량을 제한하고 이들 국가간에 운영되는 항공사는 EU 온실 가스의 약 45 % 배출.


자세한 개요는 다음을 참조하십시오.


'모자와 무역'시스템.


EU ETS는 '상한 및 무역'원칙에 따라 작업합니다.


한도는 시스템에 의해 보호되는 시설에서 배출 될 수있는 특정 온실 가스의 총량으로 설정됩니다. 총 배출량이 감소하도록 시간이 지남에 따라 배출량이 감소합니다.


상한선 내에서 회사는 필요에 따라 서로 교환 할 수있는 배출권을 받거나 구입합니다. 그들은 또한 전세계의 배출 저감 사업으로부터 국제 신용을 제한적으로 구입할 수 있습니다. 이용 가능한 총 허용 한도의 한도로 인해 가치가 있음을 보장합니다.


해마다 회사는 모든 배출량을 충당하기 위해 충분한 수당을 내야하며, 그렇지 않으면 무거운 벌금이 부과됩니다. 회사가 배출량을 줄이면 예비 수당을 유지하여 미래의 필요를 충당하거나 수당이 부족한 다른 회사에 판매 할 수 있습니다.


Trading은 최소 비용으로 배출량을 줄이는 유연성을 제공합니다. 견고한 탄소 가격은 또한 깨끗하고 저탄소 기술에 대한 투자를 촉진합니다.


3 단계 (2013-2020)의 주요 기능


EU ETS는 현재 3 단계에 있으며 단계 1 및 2와는 크게 다릅니다.


주요 변경 사항은 다음과 같습니다.


이전의 전국 대두 시스템 대신에 EU 배출권 한도가 적용된다. 경매는 공짜 할당 대신 공제액을 할당하는 기본 방법이며, 공짜로 할당 된 공제액에 조화 된 할당 규칙이 적용된다. 가스에는 NER 300 프로그램을 통해 혁신 신 재생 에너지 기술 및 탄소 포집 및 저장 배치에 자금을 지원하는 신입 자 예비 (New Entrants Reserve)에 3 억 개의 수당이 포함되었습니다.


섹터와 가스가 덮였습니다.


이 시스템은 높은 정확도로 측정, 보고 및 검증 될 수있는 배출물에 중점을 둔 다음 분야 및 가스를 포함합니다.


철강 공장 및 철, 알루미늄, 금속, 시멘트, 석회, 유리, 세라믹, 펄프, 종이, 판지, 산 및 벌크 유기 화학 물의 생산을 포함한 전력 및 열 발생 에너지 집약 산업 분야의 이산화탄소 (CO2) 질산, 아 디프 산 및 글리 옥실 산 및 글리 옥살 퍼플 루오로 카본 (PFCs)의 생산으로 인한 상업용 아산화 질소 (N2O).


EU ETS 참여는이 부문의 기업에게는 필수적이지만,


일부 분야의 경우에만 특정 크기 이상의 공장 만 포함됩니다. 정부가 항공 부문에서 동일한 양의 배출량을 감축하는 재정 또는 기타 조치를 취하면 소규모 시설을 제외시킬 수 있습니다. EU ETS는 그 사이의 항공편에만 적용됩니다 유럽 ​​경제 지역 (EEA)에 위치한 공항.


배출 감축 제공.


EU ETS는 탄소에 가격을 매기고 탄소를 거래하면 효과가 있음을 증명했습니다. 계획의 설비에서의 배출량은 의도 한대로 감소하고 있으며, 3 단계 (2013 년) 시작 (2015 년 수치 참조)과 비교하여 약 5 % 정도 감소하고 있습니다.


2020 년에는 시스템이 차지하는 부문의 배출량이 2005 년보다 21 % 감소 할 것입니다.


탄소 시장 개발.


2005 년에 설립 된 EU ETS는 국제 탄소 거래의 4 분의 3 이상을 차지하는 세계 최초이자 최대 규모의 국제 배출권 거래 시스템입니다.


EU ETS는 또한 다른 국가 및 지역에서 배출권 거래의 발전을 고무하고 있습니다. EU는 EU ETS와 다른 호환 시스템을 연결하는 것을 목표로합니다.


주요 EU ETS 법안.


2013 년 4 월 30 일 - 유럽 의회와 이사회의 Directive 2003 / 87 / EC의 통합 버전으로 공동체 내의 온실 가스 배출 허용 거래 계획 수립 및 이사회 지침 96 / 61 / EC 23/04/2009 수정 - 지역 사회의 온실 가스 배출 허용량 거래 제도를 개선하고 확대하기 위해 2003 / 87 / EC 지침을 개정하는 유럽 의회와 이사회의 2009 / 29 / EC 지침 2009/11/19 - 2008 / 101 / EC의 Directive 2008 / 101 / EC 2004 년 10 월 27 일 - 유럽 의회의 2004 / 101 / EC Directive 2004 / 101 / EC의 Directive 2003 / 87 / EC를 개정하여 유럽 의회 내에서 온실 가스 배출 허용 거래를위한 항공 활동을 포함하는 유럽 의회와 이사회 이사회는 교토 의정서의 프로젝트 메카니즘과 관련하여 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획을 수립하는 2003 / 87 / EC 지침을 개정 13/10/2003 - 유럽 의회와 EU의 지침 2003 / 87 / EC 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래를위한 계획을 수립하고 이사회 지침 96 / 61 / EC를 개정한다.


탄소 시장 보고서.


2011 년 1 월 23 일 - COM (2017) 693 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한보고 01/02/2017 - COM (2017) 48 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한 보고서 18/11/2015 - COM 2015) 576 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한 보고서 14/11/2012 - COM (2012) 652 - 2012 년 유럽의 탄소 시장 현황.


3 단계 EU ETS 개정.


2011 년 4 월 2 일 - 2011 년 2 월 4 일의 유럽 이사회 결론 (결론 23 및 24 참조) 18/03/2010 - EU ETS 지침 (항공 활동 제외)의 부속서 I에 대한 지침 18/03/2010 - 지침 기후 변화 및 에너지 패키지 채택에 관한 협의회 보도 자료 12/12/2008 - 유럽 이사회 의장단 결론 (2008 년 12 월 11 일과 12 월 12 일) 12/12/2008 - 유럽위원회 경매 수익 사용에 관한 성명서 23/01/2008 - 공동체의 온실 가스 배출 허용 거래 시스템을 개선하고 확장하기 위해 유럽 의회와 이사회가 지침 2003 / 87 / EC를 개정하는 지침의 제안 23 / 2008 년 1 월 - 위원회 직원 문서 - EU 온실 가스 배출 허용 거래 시스템을 개선하고 확장하기 위해 지침 2003 / 87 / EC를 개정하는 유럽 의회와 이사회 지침에 대한 제안서 첨부 문서 - 영향 평가.


이행.


04/07/2013 - 국제 신용 자격 결정에 관한 개정 된 초안 규칙 05/06/2013 - 국제 신용 증서 결정에 관한 초안 규칙 05/05/2013 2013 년 5 월 2 일의 Commission Regulation (EU) No. 389/2013에 따라 Union Registry 설립 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침, Decisions No 280 / 2004 / EC 및 No 406 / 2009 / EC의 유럽 의회와 이사회 및 Commission Regulations (EU) No 920/2010을 폐지하고 No 1193/2011 EEA 관련성있는 문서 18/11/2011 - 2013 년 1 월 1 일부터 시작되는 거래 기간과 이후의 거래 기간에 대한 EU 집행위원회 설립 지침 (2003 / 87 / EC 지침 유럽 ​​의회와 유럽 의회와 이사회의 결정 및 의사 결정 280 / 2004 / EC 및 개정 규칙 (EC) No 2216/2004 및 (EU) No 920/2010 - 공식 저널 07 / 10/2010 - 위원회 Regul 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침 및 유럽 의회와 이사회의 Decision No 280 / 2004 / EC에 따른 레지스트리의 표준화되고 보안 된 시스템에 대한 920/2010 유럽 ​​의회 및 이사회의 2003 / 87 / EC 지침에 따라 표준화되고 안전한 등록 시스템에 대한 Commission Regulation (EC) No 994/2008 EU의 ETS와 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인을 연결하는 EEA 공동위원회 결정 No 146/2007 2011 년 12 월 31 일까지 적용 가능한 버전 - 유럽 의회와 이사회의 결정 No 280 / 2004 / EC - 2011 년 12 월 31 일까지 적용되는 버전 13 / 11 / 2006 - 유럽 의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침에 따라 교토 의정서에 따른 사업 활동을위한 공동체 배출권 거래 제도에 따른 온실 가스 배출 감축에 대한 DOUBLE COUNTING 피하기에 관한위원회 결정 2006 / 780 / EC (n 문서 번호 C (2006) 5362에 의거 해) 2002 년 12 월 12 일 - 7 월 31 일자위원회 규정 (EC) No 916/2007에 의해 개정 된 표준화되고 보안 된 레지스트리 시스템에 대한 EC (Commission Regulation) 2216/2004의 통합 버전 2007 년 11 월 18 일 규정에 의한 변경 사항을 제외하고 2008 년 10 월 8 일의 Commission Regulation (EC) No 994/2008 및 2010 년 10 월 7 일의 Commission Regulation (EU) No 920/2010.


부가가치세 적용.


지침 2003 / 87 / EC의 입법 연혁.


위원회 제안 이전에 일하십시오.


08/2002 - COM (2000) 87 - 유럽 연합 집행위원회의 온실 가스 배출량 보고서 및 ECCP 실무 그룹 1의 결과 : 유연한 메커니즘 04/09/2001 - 의장 요약문 이해 관계자 자문 회의 기록 (Industry 1999 년 5 월 19 일 - COM (1999) 230 - 교토 의정서 이행을위한 준비 03/06/1998 - COM (1998) 353 - EU ETS의 EU 포스트 교토 전략 범위를 향한 기후 변화 : 07/2007 - EU 배출권 거래 시스템 내의 소규모 설비 - 2006 년 10 월 - EU 배출권 거래 시스템에 추가 활동 및 가스 추가 조화 및 예측 가능성 증대 : 12/2006 - 신규 진입 및 폐쇄에 대한 접근 10/2006 - EU에서의 CO2 배출권 경매 ETS 10/2006 - 할당 방법의 조화 12/2006 - 국제 경쟁력에 대한 보고서 EU ETS의 검토를위한 배출권 거래에 관한 ECCP 실무 그룹 15/06/2007 - 4th mee의 최종 보고서 2007 년 제 3 국의 배출권 거래 시스템 연계에 관한 협조 22/05/2007 - 추가 조화 및 예측 가능성에 관한 제 3 차 회의의 최종 보고서 26/04/2007 - 강력한 준수 및 시행에 관한 제 2 차 회의 최종 보고서 09/03/2007 - 지침의 범위에 관한 제 1 차 회의의 최종 보고서.


2001 년 10 월의 집행위원회 제안.


2002 년 2 월 22 일 - EC 배출권 거래 제안 (COM (2001) 581)과 IPPC Directive 23/10/2001 - COM (2001) 581 사이의 시너지 효과에 관한 비공식 문서 - 온실 가스 배출권 거래 지침 유럽 ​​공동체 내에서


위원회와 의회에서 제안서를 읽는 것에 대한위원회의 반응 (위원회의 공동 입장 포함)


18/07/2003 - COM (2003) 463 - 유럽 의회와 이사회의 지침에 관한 이사회의 공동 입장에 대한 유럽 의회 개정안에 대한위원회의 의견 20/06/2003 - COM (2003) 364 - 유럽 의회에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획을 수립하고 Council Directive 96 / 61 / EC 18/03/2003 - Common Position (EC)의 개정에 관한 이사회의 공통 입장에 관한 유럽 의회와의 의사 소통 ) No 28/2003 - 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획 수립 및 이사회 지침 96 / 61 / EC 27/11/2002 수정 - COM (2002) 680 - 수정 된 제안 유럽 ​​의회와 이사회가 지 역 내에서 온실 가스 배출 허용량 거래 계획을 수립하고 이사회 지침 96 / 61 / EC를 개정 함.


모든 질문을 엽니 다.


개정 된 EU 배출권 거래 시스템에 관한 질문과 답변 (2008 년 12 월)


배출권 거래의 목표는 무엇입니까?


EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)의 목표는 EU 회원국들이 온실 가스 배출량을 비용 효과적인 방법으로 제한하거나 줄이겠다는 약속을 달성하도록 돕는 것입니다. 참가 업체가 배출 허용량을 사고 팔 수 있다는 것은 배출량 삭감이 최소 비용으로 달성 될 수 있음을 의미합니다.


EU ETS는 EU의 기후 변화 대응 전략의 초석입니다. 그것은 세계 최초의 CO 2 배출권 거래 시스템으로 2005 년부터 운영되고 있습니다. 2008 년 1 월 현재, EU 27 개 회원국뿐만 아니라 유럽 경제 지역의 다른 3 개 회원국에도 적용됩니다 - 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인. 현재 EU의 CO2 배출량의 절반에 가까운 부분과 총 온실 가스 배출량의 40 %를 공동으로 담당하는 에너지 및 산업 부문의 설치량은 10,000 개가 넘습니다. 2008 년 7 월에 합의 된 EU ETS Directive에 대한 개정안은 2012 년부터 항공 분야를 시스템으로 가져올 것입니다.


배출권 거래는 어떻게 이루어 집니까?


EU ETS는 '배출권 거래'시스템으로, 허용되는 전체 배출 수준을 제한하지만 그 한도 내에서 시스템 참여자가 필요에 따라 수당을 사고 팔 수 있습니다. 이러한 수당은 시스템의 중심에있는 일반적인 거래 '통화'입니다. 하나의 수당은 소유자에게 1 톤의 이산화탄소 또는 동등한 양의 다른 온실 가스를 방출 할 권리를 부여합니다. 총 수당의 한도는 시장에 희소성을 창출합니다.


이 계획에 따른 첫 번째 및 두 번째 거래 기간에 회원국은 ETS 배출량의 총 수준과 각 국가의 배출 허용량을 결정하는 국가 할당 계획 (NAP)을 작성해야했습니다. 해마다 설치물은 배출량과 동일한 허용량을 내야합니다. 배출량을 허용 수준 이하로 유지하는 회사는 초과 수당을 판매 할 수 있습니다. 탄소 배출량을 줄이는 데 어려움을 겪고있는 사람들은보다 효율적인 기술에 투자하거나 탄소 집약적 인 에너지 자원을 덜 사용하는 것과 같이 자신의 배출량을 줄이기위한 조치를 취하거나 시장에서 필요로하는 추가 수당을 구입할 수있는 선택을합니다 , 또는이 둘의 조합을 포함 할 수있다. 그러한 선택은 상대적 비용에 의해 결정될 것 같다. 이런 식으로 배출 가스가 가장 비용 효율적으로 감소됩니다.


EU ETS는 얼마 동안 운영되고 있습니까?


EU ETS는 2005 년 1 월 1 일에 시작되었습니다. 첫 거래 기간은 2007 년 말까지 3 년 동안 진행되었으며 중요한 두 번째 거래 기간을 준비하기 위해 '수행함으로써 학습'단계였습니다. 두 번째 교역 기간은 2008 년 1 월 1 일에 시작되어 2012 년 말까지 5 년간 운영됩니다. 두 번째 교역 기간의 중요성은 교토 의정서의 첫 번째 공약 기간과 일치한다는 사실에서 비롯됩니다. EU와 기타 선진국들은 온실 가스 배출을 제한하거나 줄이기 위해 목표를 달성해야한다. 두 번째 무역 기간 동안 EU ETS 배출량은 EU 전체와 회원국이 개별적으로 교토 의정서를 이행 할 수 있도록 2005 년 수준보다 약 6.5 % 가량 낮았다.


지금까지 경험으로 얻은 교훈은 무엇입니까?


EU ETS는 탄소 가격을 책정하여 온실 가스 배출량 거래가 효과가 있음을 입증했습니다. 첫 번째 무역 기간은 EU 전역의 배출 허용량에 대한 자유 무역을 성공적으로 수립하고 필요한 인프라를 구축하고 역동적 인 탄소 시장을 개발했습니다. 일부 회원국과 일부 부문에서 EU ETS 하에서 검증 된 배출량 자료가 이용 가능해질 때까지 배출 전망에 의존하기 때문에 과도한 수당 할당으로 인해 1 단계의 환경 편익이 제한 될 수있다. 2005 년에 검증 된 배출량 자료를 발표했을 때이 "초과 분배"가 강조되었을 때, 시장은 용인 수당의 시장 가격을 낮춤으로써 예상대로 반응했다. 확인 된 배출 자료의 이용 가능성은위원회가 제 2 단계에서의 국가 배정에 대한 상한이 실제 배출 감축을 가져 오는 수준으로 설정되도록 보장했다.


검증 된 데이터에 대한 필요성을 강조하는 것 외에도 EU의 ETS 내에서의보다 큰 조화는 EU가 적어도 비용 및 최소한의 경쟁 왜곡으로 배출 감축 목표를 달성하는 데 필수적임을 보여주었습니다. 더 많은 조화를위한 필요성은 전반적인 배출 허용 한도가 어떻게 설정되는지에 관해서는 가장 명확하다.


처음 두 거래 기간은 설비에 대한 할당량을 할당하는 국가 별 방법이 국내 시장에서의 공정한 경쟁을 위협한다는 점을 보여줍니다. 또한 시스템의 범위, EU 외부의 배출 감축 사업에서 얻은 크레딧에 대한 접근, 다른 곳의 배출권 거래 시스템과 EU ETS를 연결하기위한 조건 및 모니터링, 검증 및 검증과 관련하여 더 큰 조화, 명확화 및 개선이 필요하다. 보고 요구 사항.


EU ETS의 주요 변경 사항은 무엇이며 언제 적용됩니까?


합의 된 설계 변경 사항은 2013 년 1 월 3 번째 거래 기간에 적용됩니다. 준비 작업이 즉시 시작되지만 규정 준수가 유지되도록 2013 년 1 월까지 해당 규칙이 변경되지 않습니다.


제 3 기 EU ETS는보다 효율적이고 조화로운 시스템이 될 것입니다.


효율성 증대는 거래 기간이 길어지면 (5 년 대신 8 년), 연간 배출량 상한선 감소 (2005 년 대비 2020 년 21 % 감소) 및 경매 금액이 대폭 증가 2 단계에서 4 %, 3 단계에서 절반 이상.


cap-setting (1 단계와 2 단계에서 전국 대문자가 아닌 EU 전역의 CAP)과 과도기적 자유 할당에 관한 규정을 포함하여 많은 분야에서보다 많은 조화가 합의되었다.


시스템의 공정성은 산업 설비에 대한 EU 전역의 자유 할당 규칙으로의 이동과 신입 회원국이 더 많은 수당을 경매 할 수있는 재분배 메커니즘의 도입으로 실질적으로 증가했다.


최종 문안은 초기위원회 제안과 어떻게 비교 되는가?


2007 년 봄 유럽 이사회에서 합의한 기후 및 에너지 목표는 유지되었으며 EU ETS에 대한위원회의 제안의 전반적인 아키텍처는 그대로 유지됩니다. 즉, 배출권 수에 대해 EU 차원에서 하나의 상한선이있을 것이며, 이 상한선은 선형 추세선을 따라 매년 감소 할 것이며 이는 2013 년 -2020 년 3 차 거래가 끝날 때까지 계속 될 것입니다. 제안과 비교 된 주요 차이점은 수당 경매가 더 천천히 단계적으로 이루어질 것이라는 점입니다.


위원회의 제안과 비교 된 주요 변경 사항은 무엇입니까?


요약하면 제안에 대한 주요 변경 사항은 다음과 같습니다.


특정 회원국은 2013 년 현재 전기 요금을 무료로 할당 할 수 없다는 규칙을 선택적으로 일시적으로 철회 할 수있다. 이 회유 옵션은 전기의 상호 연결성과 관련된 특정 조건을 충족하는 회원국이 사용할 수있다 그리드, 전기 생산에서의 단일 화석 연료 점유율, EU-27 평균과 관련한 GDP / capita를 포함한다. 또한, 회원국이 발전소에 할당 할 수있는 무상 수당의 양은 1 단계에서 관련 플랜트의 이산화탄소 배출량의 70 %로 제한되고 그 이후에는 감소합니다. 또한 3 단계의 무료 할당은 2008 년 말까지 운영 또는 건설중인 발전소에만 제공 될 수 있습니다. 아래의 질문 15에 대한 회신을보십시오. 탄소 누출의 중대한 위험에 노출 될 것으로 여겨지는 부문 또는 하위 부문을 결정하는 데 사용되는 기준에 관한 지침에 더 많은 세부 사항이 있으며위원회의 해당 부문 목록의 발행일이 더 빨라진다 (12 월 31 일) 2009). 또한 만족스러운 국제 협약에 도달했을 때 검토를 거쳐 노출 된 모든 산업의 설비는 가장 효율적인 기술을 사용하는 범위까지 100 % 무료 수당을 받게됩니다. 산업에 대한 무상 할당은 2005 년에서 2007 년까지 총 배출량에서 이들 산업의 배출량의 몫으로 제한됩니다. 산업 부문에서 무상으로 할당되는 총 허용량은 배출량 상한선 감소에 따라 매년 감소 할 것입니다. 회원국은 또한 CO 2 비용이 탄소 누출의 위험에 노출 될 수있는 경우 전기 가격으로 전달되는 이산화탄소 비용에 대한 특정 시설을 보상 할 수 있습니다. 위원회는 이와 관련하여 환경 보호를위한 주정부 지원에 관한 공동체 지침을 수정하려고 노력했다. 아래 질문 15에 대한 회신을보십시오. 비공개 산업에 대한 경매 허용 수준은위원회가 제안한 바와 같이 선형 적으로 증가 할 것이지만, 2020 년까지 100 %에 도달하는 대신 70 %에이를 것이며 2027 년까지 100 %에 도달 할 전망이다. 위원회의 제안에 따르면 경매 허용 여력의 10 %는 1 인당 소득이있는 회원국에서 1 인당 소득이 낮은 회원국으로 재분배되어 후자가 기후 친화적 인 기술에 투자하도록 재정적 능력을 강화할 것이다. 2005 년에 교토 의정서가 정한 기준 연도에 비해 온실 가스 배출량을 최소한 20 % 감축 한 회원국을 고려한 경매 허용 비율의 2 % 재분배 메커니즘에 대한 조항이 추가되었습니다. 회원국들이 주로 EU 내 기후 변화에 맞서 싸우고 적응하기 위해 권장하는 경매 수입의 비율은 개발 도상국에서 20 %에서 50 %로 상향 조정됩니다. 이 텍스트는 해당 기간 동안 할당 및 액세스와 관련하여 해당 크레딧을 가져오고 사용하는 가장 낮은 예산을받은 기존 운영자에 대해 20 % 시나리오에서 JI / CDM 크레딧 사용을 제안 된 허용 수준에 대한 상향 조정을 제공합니다 2008-2012. 새로운 분야, 기간 2013-2020 년 및 2008-2012 년에있는 신입자는 또한 신용을 이용할 수있을 것이다. 그러나 사용될 수있는 총 크레딧 금액은 2008 년과 2020 년 사이의 감축 량의 50 %를 초과하지 않을 것입니다. 만족스러운 국제 협정의 맥락에서보다 엄격한 배출 감축 량을 감안할 때위원회는 CER 및 ERU에 대한 추가 액세스를 허용 할 수 있습니다 커뮤니티 스킴의 운영자에게 적합합니다. 아래 20 번 질문에 대한 회신을보십시오. 신규 진입자 보호 지역에서 3 억회의 경비를 경매하는 수익금은 최대 12 개의 탄소 포집 및 저장 시범 프로젝트와 혁신적인 신 재생 에너지 기술을 시연하는 프로젝트를 지원하는 데 사용될 것입니다. 이 자금 조달 메커니즘에는 여러 가지 조건이 붙어 있습니다. 아래 질문 30에 대한 회신을보십시오. 소규모 연소 설비가 동일한 조치를 취한 경우 탈퇴 가능성은 활동과 관계없이 모든 소규모 설비를 포함하도록 확대되었으며, 배출 임계치는 연간 CO2 10,000 톤에서 25,000 톤으로 인상되었으며, 연소 설비가 추가적으로 25MW에서 35MW로 증가되어야한다. 이러한 임계치가 증가함에 따라 잠재적으로 배출권 거래 시스템에서 제외 될 수있는 배출량의 비율이 상당 해지며 결과적으로 EU 전체의 배출량 상한선을 줄이기위한 조항이 추가된다.


여전히 국가 배정 계획 (NAPs)이 있습니까?


아니오. NAPs에서 첫 번째 (2005-2007) 및 두 번째 (2008-2012) 거래 기간 동안 회원국은 발행 할 수당 총액 (총액)과 해당 시설에 대한 할당 방법을 결정했습니다. 이 접근법은 각 회원국이 자체 산업을 선호하는 인센티브를 창출하고 할당 규칙에 중대한 차이를 가져 왔으며 매우 복잡하게되었습니다.


세 번째 거래 기간부터는 단일 EU 전체 한도가 생기고 수당은 조화 된 규칙에 따라 배정 될 것입니다. 그러므로 국가 할당 계획은 더 이상 필요하지 않을 것이다.


어떻게 3 단계의 배출권 규제가 결정될 것인가?


EU 전체 상한선을 계산하는 규칙은 다음과 같습니다.


2013 년부터 연간 총 수당은 선형 적으로 감소 할 것입니다. 이 라인의 출발점은 회원국이 2013 년부터 시스템의 범위를 확대하여 조정 한 2008-12 기간 동안 회원국이 발행 한 총 허용량 (2 단계 상한선)의 평균 총량과 회원 국가는 제외하도록 선택했습니다. 연간 금액이 감소 할 선형 요인은 2 단계 상한과 관련하여 1.74 %입니다.


1.74 %의 선형 인자를 결정하기위한 출발점은 1990 년에 비해 20 %의 온실 가스 감축이며 이는 2005 년에 비해 14 % 감소한 것과 같습니다. EU ETS는 EU ETS에 비해 더 큰 감축이 필요합니다. ETS 분야에서 배출량을 줄이기 위해 더 싸게. 전반적인 감축 비용을 최소화하는 부문은 다음과 같습니다 :


2020 년까지 EU ETS 부문 배출량이 2005 년 대비 21 % 감소합니다. EU ETS의 적용을받지 않는 분야의 경우 2005 년에 비해 약 10 %의 감소를 보였다.


2020 년의 21 % 감축은 2020 년 최대 1720 백만 배당의 ETS 상한선을 가져오고, 1846 년의 평균 공제 금액 (2013 년에서 2020 년까지)과 2 단계 상한선 대비 11 % 감축을 의미합니다.


모든 절대 수치는 두 번째 거래 기간 시작 시점의 보상 범위에 해당하므로 2012 년에 추가 될 항공 및 3 단계에서 추가 될 기타 부문을 고려하지 않습니다.


3 단계의 연간 배출량 상한에 대한 최종 수치는 2010 년 9 월 30 일까지위원회가 결정하고 발표 할 예정이다.


3 단계 이상의 배출량 산정 방법은 어떻게 결정됩니까?


3 단계 상한선을 결정하기 위해 사용 된 1.74 %의 선형 요인은 2020 년에 거래 기간이 끝나는 시점을 넘어 계속 적용될 것이며 4 번째 거래 기간 (2021 년에서 2028 년)까지의 기간을 결정하게됩니다. 늦어도 2025 년까지 개정 될 수 있습니다. 사실 세계 평균 기온 상승을 산업화 이전 수준보다 2 ℃ 이상으로 제한하는 전략적 목표를 달성하기 위해서는 1990 년 대비 60 % -80 %의 상당한 배출량 감소가 2050 년까지 필요합니다.


배출권에 대한 EU 차원의 상한선은 각 개별 연도별로 결정될 것입니다. 해당 설비의 유연성이 감소 할 것인가?


아니요. 설치 유연성은 전혀 줄어들지 않습니다. 매년 2 월 28 일까지 관할 당국은 경매와 배분을 허용해야한다. 수당을내는 마지막 날은 배출이 발생한 연도의 다음 해 4 월 30 일입니다. 따라서 운영자는 전년도의 배출량을 충당하기 위해 수당을 내야하기 전에 당해 연도의 수당을받습니다. 수당은 거래 기간 동안 유효하게 유지되며 이후 잉여 수당은 이후 거래 기간에 사용하기 위해 "뱅킹"될 수 있습니다. 이 점에서 아무것도 변하지 않을 것입니다.


이 시스템은 거래 기간을 기반으로 유지되지만, 3 차 거래 기간은 2008 년에서 2012 년까지의 두 번째 단계에서 5 년이 아니라 2013 년에서 2020 년까지 8 년 동안 지속됩니다.


두 번째 거래 기간 동안 회원국은 일반적으로 매년 동일한 총 수당을 할당하기로 결정했다. 2013 년부터 매년 감소하는 선형 적 감소는 해당 기간에 예상되는 배출량 경향에 더 잘 부합 할 것입니다.


2013 년에서 2020 년 사이의 잠정 ETS 총액은 얼마입니까?


잠정 연간 cap 수치는 다음과 같습니다.


이 수치는 2 단계 (2008 년 ~ 2012 년)에서 적용 가능한 ETS의 범위와 2 단계에 대한 국가 배분 계획에 대한위원회의 결정에 따라 2 억 8,300 만 톤에 달한다. 이 수치는 여러 가지 이유로 조정됩니다. 첫째, 회원국이 이러한 확대에서 발생하는 배출량을 입증하고 확인한다면, 2 단계에서 범위 확장을 고려하여 조정할 것이다. 둘째, 세 번째 거래 기간에 ETS의 범위를 더 확장하는 것과 관련하여 조정이 이루어질 것이다. 셋째, 소규모 설비의 선택 해제는 상응하는 모자의 축소로 이어질 것입니다. 넷째, 수치는 항공의 포함이나 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인의 배출량을 고려하지 않았습니다.


수당은 여전히 ​​무료로 할당됩니까?


예. 산업 설비는 과도기적으로 무료 할당을 받게됩니다. 그리고 선택적 탈선을 할 수있는 회원국에서는 발전소가 회원국이 결정한 경우 무료 수당을받을 수있다. 2013 년 현재 사용 가능한 보조금의 최소한 절반이 경매 될 것으로 추산됩니다.


위원회는 1 차 및 2 차 무역 기간 동안 대다수의 수당이 설비에 무료로 할당되었지만, 위원회는 수당의 경매가 배분의 기본 원칙이되어야한다고 제안했다. 경매가 가장 효율적이어서 시스템의 효율성, 투명성 및 단순성을 보장하고 저탄소 경제에 대한 투자에 가장 큰 인센티브를 제공하기 때문입니다. "오염 자 부담 원칙"을 가장 잘 준수하며 무료로 수령 함에도 불구하고 명목상의 비용 공제 비용을 고객에게 전가 한 특정 부문에 이익을주는 것을 피합니다.


수당은 어떻게 무료로 나누어 줄 수 있습니까?


2010 년 12 월 31 일까지, 위원회는위원회 절차 ( "Comitology") 하에서 개발 될 EU 차원의 규칙을 채택 할 것입니다. 이 규칙은 할당을 완전히 조화 시키므로 동일하거나 유사한 활동을하는 EU의 모든 회사는 동일한 규칙을 따릅니다. 이 규칙은 배정이 탄소 효율 기술을 촉진 할 수 있도록 가능한 한 많이 보장 할 것입니다. 채택 된 규칙은 실행 가능한 한도 내에서 소위 벤치 마크에 기반한 할당을 제공한다. 과거 산출물의 수량 당 많은 수당. 이러한 규칙은 온실 가스를 줄이기위한 조기 조치를 취한 운영자에게 보상하고, 오염원 부담 원칙을보다 잘 반영하고, 배출량을 줄이기위한 더 강력한 인센티브를 제공한다. 할당은 더 이상 과거 배출량에 의존하지 않기 때문이다. 모든 배정은 3 차 거래 시작 전에 결정되어야하며 사후 조정은 허용되지 않습니다.


어떤 설치가 무료 할당을 받고 어떤 설치는 그렇지 않을 것입니까? 경쟁력에 대한 부정적인 영향은 어떻게 피할 것인가?


증가 된 배출 비용을 감당할 수있는 능력을 감안할 때, 2013 년 이후 전기 경보기에 대한 전체 경매가 원칙입니다. However, Member States who fulfil certain conditions relating to their interconnectivity or their share of fossil fuels in electricity production and GDP per capita in relation to the EU-27 average, have the option to temporarily deviate from this rule with respect to existing power plants. The auctioning rate in 2013 is to be at least 30% in relation to emissions in the first period and has to increase progressively to 100% no later than 2020. If the option is applied, the Member State has to undertake to invest in improving and upgrading of the infrastructure, in clean technologies and in diversification of their energy mix and sources of supply for an amount to the extent possible equal to the market value of the free allocation.


In other sectors, allocations for free will be phased out progressively from 2013, with Member States agreeing to start at 20% auctioning in 2013, increasing to 70% auctioning in 2020 with a view to reaching 100% in 2027. However, an exception will be made for installations in sectors that are found to be exposed to a significant risk of 'carbon leakage'. This risk could occur if the EU ETS increased production costs so much that companies decided to relocate production to areas outside the EU that are not subject to comparable emission constraints. The Commission will determine the sectors concerned by 31 December 2009. To do this, the Commission will assess inter alia whether the direct and indirect additional production costs induced by the implementation of the ETS Directive as a proportion of gross value added exceed 5% and whether the total value of its exports and imports divided by the total value of its turnover and imports exceeds 10%. If the result for either of these criteria exceeds 30%, the sector would also be considered to be exposed to a significant risk of carbon leakage. Installations in these sectors would receive 100% of their share in the annually declining total quantity of allowances for free. The share of these industries' emissions is determined in relation to total ETS emissions in 2005 to 2007.


CO 2 costs passed on in electricity prices could also expose certain installations to the risk of carbon leakage. In order to avoid such risk, Member States may grant a compensation with respect to such costs. In the absence of an international agreement on climate change, the Commission has undertaken to modify the Community guidelines on state aid for environmental protection in this respect.


Under an international agreement which ensures that competitors in other parts of the world bear a comparable cost, the risk of carbon leakage may well be negligible. Therefore, by 30 June 2010, the Commission will carry out an in-depth assessment of the situation of energy-intensive industry and the risk of carbon leakage, in the light of the outcome of the international negotiations and also taking into account any binding sectoral agreements that may have been concluded. The report will be accompanied by any proposals considered appropriate. These could potentially include maintaining or adjusting the proportion of allowances received free of charge to industrial installations that are particularly exposed to global competition or including importers of the products concerned in the ETS.


Who will organise the auctions and how will they be carried out?


Member States will be responsible for ensuring that the allowances given to them are auctioned. Each Member State has to decide whether it wants to develop its own auctioning infrastructure and platform or whether it wants to cooperate with other Member States to develop regional or EU-wide solutions. The distribution of the auctioning rights to Member States is largely based on emissions in phase 1 of the EU ETS, but a part of the rights will be redistributed from richer Member States to poorer ones to take account of the lower GDP per head and higher prospects for growth and emissions among the latter. It is still the case that 10% of the rights to auction allowances will be redistributed from Member States with high per capita income to those with low per capita income in order to strengthen the financial capacity of the latter to invest in climate friendly technologies. However, a provision has been added for another redistributive mechanism of 2% to take into account Member States which in 2005 had achieved a reduction of at least 20% in greenhouse gas emissions compared with the reference year set by the Kyoto Protocol. Nine Member States benefit from this provision.


Any auctioning must respect the rules of the internal market and must therefore be open to any potential buyer under non-discriminatory conditions. By 30 June 2010, the Commission will adopt a Regulation (through the comitology procedure) that will provide the appropriate rules and conditions for ensuring efficient, coordinated auctions without disturbing the allowance market.


How many allowances will each Member State auction and how is this amount determined?


All allowances which are not allocated free of charge will be auctioned. A total of 88% of allowances to be auctioned by each Member State is distributed on the basis of the Member State's share of historic emissions under the EU ETS. For purposes of solidarity and growth, 12% of the total quantity is distributed in a way that takes into account GDP per capita and the achievements under the Kyoto-Protocol.


Which sectors and gases are covered as of 2013?


The ETS covers installations performing specified activities. Since the start it has covered, above certain capacity thresholds, power stations and other combustion plants, oil refineries, coke ovens, iron and steel plants and factories making cement, glass, lime, bricks, ceramics, pulp, paper and board. As for greenhouse gases, it currently only covers carbon dioxide emissions, with the exception of the Netherlands, which has opted in emissions from nitrous oxide.


As from 2013, the scope of the ETS will be extended to also include other sectors and greenhouse gases. CO 2 emissions from petrochemicals, ammonia and aluminium will be included, as will N2O emissions from the production of nitric, adipic and glyocalic acid production and perfluorocarbons from the aluminium sector. The capture, transport and geological storage of all greenhouse gas emissions will also be covered. These sectors will receive allowances free of charge according to EU-wide rules, in the same way as other industrial sectors already covered.


As of 2012, aviation will also be included in the EU ETS.


Will small installations be excluded from the scope?


A large number of installations emitting relatively low amounts of CO 2 are currently covered by the ETS and concerns have been raised over the cost-effectiveness of their inclusion. As from 2013, Member States will be allowed to remove these installations from the ETS under certain conditions. The installations concerned are those whose reported emissions were lower than 25 000 tonnes of CO 2 equivalent in each of the 3 years preceding the year of application. For combustion installations, an additional capacity threshold of 35MW applies. In addition Member States are given the possibility to exclude installations operated by hospitals. The installations may be excluded from the ETS only if they will be covered by measures that will achieve an equivalent contribution to emission reductions.


How many emission credits from third countries will be allowed?


For the second trading period, Member States allowed their operators to use significant quantities of credits generated by emission-saving projects undertaken in third countries to cover part of their emissions in the same way as they use ETS allowances. The revised Directive extends the rights to use these credits for the third trading period and allows a limited additional quantity to be used in such a way that the overall use of credits is limited to 50% of the EU-wide reductions over the period 2008-2020. For existing installations, and excluding new sectors within the scope, this will represent a total level of access of approximately 1.6 billion credits over the period 2008-2020. In practice, this means that existing operators will be able to use credits up to a minimum of 11% of their allocation during the period 2008-2012, while a top-up is foreseen for operators with the lowest sum of free allocation and allowed use of credits in the 2008-2012 period. New sectors and new entrants in the third trading period will have a guaranteed minimum access of 4.5% of their verified emissions during the period 2013-2020. For the aviation sector, the minimum access will be 1.5%. The precise percentages will be determined through comitology.


These projects must be officially recognised under the Kyoto Protocol’s Joint Implementation (JI) mechanism (covering projects carried out in countries with an emissions reduction target under the Protocol) or Clean Development Mechanism (CDM) (for projects undertaken in developing countries). Credits from JI projects are known as Emission Reduction Units (ERUs) while those from CDM projects are called Certified Emission Reductions (CERs).


On the quality side only credits from project types eligible for use in the EU trading scheme during the period 2008-2012 will be accepted in the period 2013-2020. Furthermore, from 1 January 2013 measures may be applied to restrict the use of specific credits from project types. Such a quality control mechanism is needed to assure the environmental and economic integrity of future project types.


To create greater flexibility, and in the absence of an international agreement being concluded by 31 December 2009, credits could be used in accordance with agreements concluded with third countries. The use of these credits should however not increase the overall number beyond 50% of the required reductions. Such agreements would not be required for new projects that started from 2013 onwards in Least Developed Countries.


Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement , additional access to credits could be allowed, as well as the use of additional types of project credits or other mechanisms created under the international agreement. However, once an international agreement has been reached, from January 2013 onwards only credits from projects in third countries that have ratified the agreement or from additional types of project approved by the Commission will be eligible for use in the Community scheme.


Will it be possible to use credits from carbon ‘sinks’ like forests?


No. Before making its proposal, the Commission analysed the possibility of allowing credits from certain types of land use, land-use change and forestry (‘LULUCF’) projects which absorb carbon from the atmosphere. It concluded that doing so could undermine the environmental integrity of the EU ETS, for the following reasons:


LULUCF projects cannot physically deliver permanent emissions reductions. Insufficient solutions have been developed to deal with the uncertainties, non-permanence of carbon storage and potential emissions 'leakage' problems arising from such projects. The temporary and reversible nature of such activities would pose considerable risks in a company-based trading system and impose great liability risks on Member States. The inclusion of LULUCF projects in the ETS would require a quality of monitoring and reporting comparable to the monitoring and reporting of emissions from installations currently covered by the system. This is not available at present and is likely to incur costs which would substantially reduce the attractiveness of including such projects. The simplicity, transparency and predictability of the ETS would be considerably reduced. Moreover, the sheer quantity of potential credits entering the system could undermine the functioning of the carbon market unless their role were limited, in which case their potential benefits would become marginal.


The Commission, the Council and the European Parliament believe that global deforestation can be better addressed through other instruments. For example, using part of the proceeds from auctioning allowances in the EU ETS could generate additional means to invest in LULUCF activities both inside and outside the EU, and may provide a model for future expansion. In this respect the Commission has proposed to set up the Global Forest Carbon Mechanism that would be a performance-based system for financing reductions in deforestation levels in developing countries.


Besides those already mentioned, are there other credits that could be used in the revised ETS?


예. Projects in EU Member States which reduce greenhouse gas emissions not covered by the ETS could issue credits. These Community projects would need to be managed according to common EU provisions set up by the Commission in order to be tradable throughout the system. Such provisions would be adopted only for projects that cannot be realised through inclusion in the ETS. The provisions will seek to ensure that credits from Community projects do not result in double-counting of emission reductions nor impede other policy measures to reduce emissions not covered by the ETS, and that they are based on simple, easily administered rules.


Are there measures in place to ensure that the price of allowances won't fall sharply during the third trading period?


A stable and predictable regulatory framework is vital for market stability. The revised Directive makes the regulatory framework as predictable as possible in order to boost stability and rule out policy-induced volatility. Important elements in this respect are the determination of the cap on emissions in the Directive well in advance of the start of the trading period, a linear reduction factor for the cap on emissions which continues to apply also beyond 2020 and the extension of the trading period from 5 to 8 years. The sharp fall in the allowance price during the first trading period was due to over-allocation of allowances which could not be “banked” for use in the second trading period. For the second and subsequent trading periods, Member States are obliged to allow the banking of allowances from one period to the next and therefore the end of one trading period is not expected to have any impact on the price.


A new provision will apply as of 2013 in case of excessive price fluctuations in the allowance market. If, for more than six consecutive months, the allowance price is more than three times the average price of allowances during the two preceding years on the European market, the Commission will convene a meeting with Member States. If it is found that the price evolution does not correspond to market fundamentals, the Commission may either allow Member States to bring forward the auctioning of a part of the quantity to be auctioned, or allow them to auction up to 25% of the remaining allowances in the new entrant reserve.


The price of allowances is determined by supply and demand and reflects fundamental factors like economic growth, fuel prices, rainfall and wind (availability of renewable energy) and temperature (demand for heating and cooling) etc. A degree of uncertainty is inevitable for such factors. The markets, however, allow participants to hedge the risks that may result from changes in allowances prices.


Are there any provisions for linking the EU ETS to other emissions trading systems?


예. One of the key means to reduce emissions more cost-effectively is to enhance and further develop the global carbon market. The Commission sees the EU ETS as an important building block for the development of a global network of emission trading systems. Linking other national or regional cap-and-trade emissions trading systems to the EU ETS can create a bigger market, potentially lowering the aggregate cost of reducing greenhouse gas emissions. The increased liquidity and reduced price volatility that this would entail would improve the functioning of markets for emission allowances. This may lead to a global network of trading systems in which participants, including legal entities, can buy emission allowances to fulfil their respective reduction commitments.


The EU is keen to work with the new US Administration to build a transatlantic and indeed global carbon market to act as the motor of a concerted international push to combat climate change.


While the original Directive allows for linking the EU ETS with other industrialised countries that have ratified the Kyoto Protocol, the new rules allow for linking with any country or administrative entity (such as a state or group of states under a federal system) which has established a compatible mandatory cap-and-trade system whose design elements would not undermine the environmental integrity of the EU ETS. Where such systems cap absolute emissions, there would be mutual recognition of allowances issued by them and the EU ETS.


What is a Community registry and how does it work?


Registries are standardised electronic databases ensuring the accurate accounting of the issuance, holding, transfer and cancellation of emission allowances. As a signatory to the Kyoto Protocol in its own right, the Community is also obliged to maintain a registry. This is the Community Registry, which is distinct from the registries of Member States. Allowances issued from 1 January 2013 onwards will be held in the Community registry instead of in national registries.


Will there be any changes to monitoring, reporting and verification requirements?


The Commission will adopt a new Regulation (through the comitology procedure) by 31 December 2011 governing the monitoring and reporting of emissions from the activities listed in Annex I of the Directive. A separate Regulation on the verification of emission reports and the accreditation of verifiers should specify conditions for accreditation, mutual recognition and cancellation of accreditation for verifiers, and for supervision and peer review as appropriate.


What provision will be made for new entrants into the market?


Five percent of the total quantity of allowances will be put into a reserve for new installations or airlines that enter the system after 2013 (“new entrants”). The allocations from this reserve should mirror the allocations to corresponding existing installations.


A part of the new entrant reserve, amounting to 300 million allowances, will be made available to support the investments in up to 12 demonstration projects using the carbon capture and storage technology and demonstration projects using innovative renewable energy technologies. There should be a fair geographical distribution of the projects.


In principle, any allowances remaining in the reserve shall be distributed to Member States for auctioning. The distribution key shall take into account the level to which installations in Member States have benefited from this reserve.


What has been agreed with respect to the financing of the 12 carbon capture and storage demonstration projects requested by a previous European Council?


The European Parliament's Environment Committee tabled an amendment to the EU ETS Directive requiring allowances in the new entrant reserve to be set aside in order to co-finance up to 12 demonstration projects as requested by the European Council in spring 2007. This amendment has later been extended to include also innovative renewable energy technologies that are not commercially viable yet. Projects shall be selected on the basis of objective and transparent criteria that include requirements for knowledge sharing. Support shall be given from the proceeds of these allowances via Member States and shall be complementary to substantial co-financing by the operator of the installation. No project shall receive support via this mechanism that exceeds 15% of the total number of allowances (i. e. 45 million allowances) available for this purpose. The Member State may choose to co-finance the project as well, but will in any case transfer the market value of the attributed allowances to the operator, who will not receive any allowances.


A total of 300 million allowances will therefore be set aside until 2015 for this purpose.


What is the role of an international agreement and its potential impact on EU ETS?


When an international agreement is reached, the Commission shall submit a report to the European Parliament and the Council assessing the nature of the measures agreed upon in the international agreement and their implications, in particular with respect to the risk of carbon leakage. On the basis of this report, the Commission shall then adopt a legislative proposal amending the present Directive as appropriate.


For the effects on the use of credits from Joint Implementation and Clean Development Mechanism projects, please see the reply to question 20.


What are the next steps?


Member States have to bring into force the legal instruments necessary to comply with certain provisions of the revised Directive by 31 December 2009. This concerns the collection of duly substantiated and verified emissions data from installations that will only be covered by the EU ETS as from 2013, and the national lists of installations and the allocation to each one. For the remaining provisions, the national laws, regulations and administrative provisions only have to be ready by 31 December 2012.


The Commission has already started the work on implementation. For example, the collection and analysis of data for use in relation to carbon leakage is ongoing (list of sectors due end 2009). Work is also ongoing to prepare the Regulation on timing, administration and other aspects of auctioning (due by June 2010), the harmonised allocation rules (due end 2010) and the two Regulations on monitoring and reporting of emissions and verification of emissions and accreditation of verifiers (due end 2011).


Participating in the EU Emissions Trading System (EU ETS)


Introduction to the EU Emissions Trading System including how the cap-and-trade System works, how free allowances are allocated, details on complying, the inclusion of aviation in the System and the UK’s opt-out scheme for small emitters and hospitals.


개요.


The EU ETS is the largest multi-country, multi-sector greenhouse gas emissions trading system in the world.


It includes more than 11,000 power stations and industrial plants across the EU with around 1,000 of these in the UK. These include power stations, oil refineries, offshore platforms and industries that produce iron and steel, cement and lime, paper, glass, ceramics and chemicals.


Other organisations, including universities and hospitals, may also be covered by the EU ETS depending upon the combustion capacity of equipment at their sites. Aviation operators flying into or from a European airport are also covered by the EU ETS .


This guidance explains the EU ’s cap and trade system, including details of the phases of delivery of the System. It provides information on the UK’s application for Phase III free allowances via its National Implementation Measures (NIMs ), as well as details of compliance and verification. There are also sections on emissions regulation for the aviation industry and the UK’s Small Emitters and Hospitals Opt-out Scheme.


Cap and trade.


The EU ETS works on a ‘cap and trade’ basis, so there is a ‘cap’ or limit set on the total greenhouse gas emissions allowed by all participants covered by the System and this cap is converted into tradable emission allowances.


Tradable emission allowances are allocated to participants in the market; in the EU ETS this is done via a mixture of free allocation and auctions. One allowance gives the holder the right to emit 1 tonne of CO2 (or its equivalent). Participants covered by the EU ETS must monitor and report their emissions each year and surrender enough emission allowances to cover their annual emissions.


Participants who are likely to emit more than their allocation have a choice between taking measures to reduce their emissions or buying additional allowances; either from the secondary market – eg companies who hold allowances they do not need – or from Member State held auctions. More information is available on the EU ETS : carbon markets webpage.


It does not matter where (in terms of physical location) emission reductions are made because emissions savings have the same environmental effect wherever they are made.


The rationale behind emissions trading is that it enables emission reductions to take place where the cost of the reduction is lowest, lessening the overall cost of tackling climate change.


How trading works: a simplified hypothetical example.


Historically installation A and installation B both emit 210 tonnes of CO2 per year. Under the EU ’s allocation process they are given 200 allowances each. At the end of the first year, emissions of 180Mt were recorded for installation A as it installed an energy efficient boiler at the beginning of the year which reduced its CO2 emissions. It is now free to sell its surplus allowances on the carbon market.


Installation B however emitted 220Mt CO2 because it needed to increase its production capacity and it was too expensive for it to invest in energy efficiency technology.


Therefore, installation B bought allowances from the market, which had been made available because installation A has been able to sell its additional allowances.


The net effect is that the investment in carbon reduction occurs in the cheapest place, and CO2 emissions are limited to the 400 allowances issued to both installations.


Delivery phases of the Emissions Trading System.


To date, 3 operational phases of the EU ETS have been delivered or agreed although it is envisaged the scheme will continue beyond 2020:


Phase I (1 January 2005 to 31 December 2007)


This phase is complete. Further details around this phase can be viewed on the National Archives version of the DECC: EU ETS Phase I web page.


Phase II (1 January 2008 to 31 December 2012)


Phase II of the EU ETS coincided with the first Kyoto Commitment Period. Phase II built on the lessons from the first phase, and was broadened to cover CO2 emissions from glass, mineral wool, gypsum, flaring from offshore oil and gas production, petrochemicals, carbon black and integrated steelworks.


In Phase II, each Member State developed a National Allocation Plan (NAP ), which set out the total quantity of allowances that the Member State intended to issue during that phase and how it proposed to distribute those allowances to each of its operators covered by the System. Each NAP had to be approved by the European Commission. The approved UK Phase II NAP was published on 16 March 2007.


Further details around this phase can be viewed on the National Archives version of the National Archives version of the DECC: EU ETS Phase 2 web page.


Phase III (1 January 2013 to 31 December 2020)


The current phase of the EU ETS builds upon the previous two phases and is significantly revised to make a greater contribution to tackling climate change including: an EU - wide cap on the number of available allowances and an increase in auctioning of those allowances, as well as the UK’s scheme to lower compliance costs for small emitters and hospitals.


The EU cap will reduce the number of available allowances by 1.74% each year, delivering an overall reduction of 21% below 2005 verified emissions by 2020. The trajectory will be calculated from a departure point of the mid-point of Phase II and will describe a declining cap from 2013 onwards.


Free allocation of allowances.


All sectors covered by the EU ETS , with the exception of most of the EU power sector, are provided with a free allocation of allowances in order to assist with their transition towards a low carbon economy.


In addition, industrial sectors at significant risk of competition from countries without similar carbon costs (see section on carbon leakage in the EU ETS for more information) are eligible to receive a higher proportion of allowances for free.


In 2011, Member States were required to submit to the European Commission a list of the preliminary number of free allowances to be issued to each industrial installation in Phase III, referred to as ‘National Implementation Measures’ or ‘NIMs ’. The UK submitted its NIMs to the European Commission on 12 December 2011, and subsequently submitted modified NIMs in April 2012.


On 5 September 2013 the European Commission announced completion of the process to check and confirm the free allocation of EU ETS allowances in each Member States’ NIMs . It also announced that a cross sectoral correction factor was required to ensure that free allocation across the EU remains within the cap set in the ETS Directive. The factor reduced the preliminary allocation for each EU ETS installation by 5.73% in 2013, rising to 17.56% in 2020. The average reduction of allocation is therefore 11.58% over the period 2013-2020.


The first list below shows free allocation figures in Phase III for each industrial installation in the UK, as approved by the European Commission on 18 December 2013. The second list shows updated free allocation figures for Phase III, taking into account any changes to the allocation agreed in the UK’s NIMs for individual installations as of 30 April 2014, for instance due to partial cessations, significant capacity reductions or where installations have entered the EU ETS (new entrants). This list will be updated on an annual basis to take into account further changes to allocation over the course of the phase.


Phase III free allocation as approved in the UK National Implementation Measures.


PDF , 635KB , 14 pages.


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UK National Allocation Table: Phase III free allocation including changes to allocation: June 2014.


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UK National Allocation Table: Phase III National Allocation including changes: April 2015.


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UK National Allocation Table: Phase III National Allocation including changes: April 2016.


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UK National Allocation Table: Phase III National Allocation including changes: April 2017.


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Carbon leakage and the EU ETS.


Carbon leakage is a term used to describe the prospect of an increase in global greenhouse gas emissions when a company shifts production or investment outside the EU because - in the absence of an legally binding international climate agreement - they are unable to pass on the cost increases induced by the EU ETS to their customers without significant loss of market share.


The best way to address carbon leakage would be a legally binding international climate agreement. This would create a level playing field for industry inside and outside the EU with respect to accounting for the costs of carbon.


In the meantime, the EU ETS provides 2 mechanisms to mitigate the risk of carbon leakage. First, sectors deemed to be at significant risk of carbon leakage are eligible to receive 100% free allocation of allowances up to the sector’s benchmark. This is a significant source of relief, as sectors not deemed at risk will receive 80% of their allocation for free in 2013, declining annually to 30% in 2020 with a view to reaching 0% (ie full auctioning) in 2027.


The second mechanism allows Member States to compensate sectors at significant risk of carbon leakage as a result of indirect EU ETS costs (ie through EU ETS - related increases in electricity prices), provided that schemes are designed within the framework set by the European Commission (see section on indirect carbon leakage compensation scheme for more information).


The UK government strongly supports the principle of free allocation in the absence of an international climate agreement. We believe that the proportionate free allocation of allowances gives relief to sectors at significant risk of carbon leakage, without raising barriers to international trade. We are concerned however that those most at risk may not be compensated sufficiently in the future if current EU ETS rules are not reformed for Phase IV of the EU ETS .


The UK government recognises industry concerns around competitiveness and carbon leakage and is committed to ensuring that sectors genuinely at significant risk of carbon leakage are protected from this risk. In June 2014, we published a research project commissioned by the Department of Energy and Climate Change and undertaken by Vivid Economics and Ecofys, which investigates the occurrence of carbon leakage so far and the fundamental drivers of carbon leakage for a selection of industrial sectors and assesses the measures in place for its mitigation.


The report models the risk of carbon leakage for 24 industrial sectors, and was produced in consultation with industry stakeholders. Modelling analysis shows that in the absence of any mitigating policy measures (such as free allocation of allowances), no allowance for carbon abatement potential, and no increase in carbon regulation outside of the European Union, a number of sectors are at risk of leakage. Given these assumptions, the modelling analysis shows higher rates of carbon leakage than would be expected to occur in reality. The views expressed in the report are those of its writers, and do not represent an official position of the UK government.


The final report, case studies and associated peer review are available:


Assessment of carbon leakage status for the free allocation of allowances.


Sectors at risk of carbon leakage are assessed against a set of criteria and thresholds set out in the EU ETS Directive. The list of sectors deemed at risk of leakage for the period 2013-2014 were agreed through the EU comitology procedure in December 2009, with additions to the list made in subsequent European Commission Decisions.


The EU ETS Directive allows for a review of sectors at risk every five years, with the possibility of adding sectors to the list on annual, ad hoc basis. On 5 May 2014, the European Commission published its draft list of sectors for the period 2015-19, based on the quantitative and qualitative criteria set out in the ETS Directive. The draft carbon leakage list will be presented to the EU Climate Change Committee for vote shortly, after which it must be sent to the European Parliament and the Council for three months scrutiny before adoption.


On 31 August 2013, the UK responded to the European Commission’s consultation on the methodology for determination of the carbon leakage list for 2015 to 2019.


Indirect carbon leakage compensation scheme.


In the 2011 Autumn Statement, the Chancellor announced that the government intended to implement measures to reduce the impact of policy on the costs of electricity for the most electricity-intensive industries, beginning in 2013 and worth around £250 million over the Spending Review period.


As part of this, the government has committed to compensate the most electricity-intensive businesses to help offset the indirect cost of the Carbon Price Floor and the EU ETS , subject to state aid guidelines. In the 2014 Budget, the Chancellor announced that compensation for the indirect costs of the Carbon Price Floor and the EU ETS would be extended to 2019 to 2020.


The European Commission adopted revised State Aid guidelines on compensation for the indirect costs of the EU ETS in June 2012. These guidelines list the sectors deemed to be exposed to a significant risk of carbon leakage due to indirect emissions costs, and provide details of the maximum levels of compensation that can be made available to them. Any Member State compensation scheme must be designed within the framework set by the European Commission.


In October 2012, DECC and BIS launched the energy intensive industries compensation scheme consultation, which set out our proposals for the eligibility and design of the compensation package.


The consultation, which closed in December 2012, provided an opportunity for all those interested in the package to comment on the proposals, helping us ensure that compensation is targeted at those companies who are most at risk of carbon leakage as a result of energy and climate change policies.


Following detailed consideration of the responses and state aid clearance for the EU ETS compensation package, in May 2013 we published the government’s response to the consultation and the final compensation scheme design for the EU ETS . The UK started making payments in respect of indirect costs of the EU ETS in 2013.


For Carbon Price Floor compensation, which remains subject to state aid approval from the European Commission, we expect to publish guidance later in the summer and begin payments shortly thereafter.


New Entrants Reserve.


The New Entrants Reserve (NER ) is a set aside of EU allowances, reserved for new operators or existing operators who have significantly increased capacity. The UK’s EU ETS Regulators are responsible for administering and assessing all NER applications.


Further information on allowances can be found on the EU ETS : allowances page.


Complying with the EU ETS.


The EU ETS Regulators are responsible for enforcing compliance with the EU ETS Regulations, including operational functions such as granting and maintaining permits and emissions plans (for aviation), monitoring and reporting (including monitoring plans), assessing verified emission reports (and tonne-kilometre reports), assessing applications to the NER , determining reductions in allocations as a result of changes in capacity or cessation of activities, exchanging of information with UKAS on verifier activities.


For the purpose of calculating civil penalties, BEIS determine the value of the EU ETS carbon price used by the regulator. The determination is published in November each year:


On 7 August 2013, we launched a consultation on a number of technical amendments to the Greenhouse Gas Emissions Trading Scheme Regulations 2012 so as to simplify and harmonize EU ETS penalties in the transition to Phase III, improve clarity and reduce the burden for businesses. The consultation closed on 19 September 2013.


For more information on how to comply with EU ETS please visit:


Monitoring, reporting, verification and accreditation.


The European Commission’s Guidance on the Accreditation and Verification Regulation aims to help operators of all stationary installations, aviation operators, verification bodies and regulators perform verifications consistently throughout the EU . It provides practical information and advice on the process and requirements for annual verification required by the EU ETS Directive, the European Commission’s Monitoring and Reporting Regulation and Greenhouse Gas permits/monitoring plans/tonne-kilometre plans.


Finding an accredited EU ETS verifier in the UK.


The UKAS list does not include verifiers accredited by other national accreditation bodies and under Phase III rules there is no ‘registration’ or acceptance procedure for non-UK verifiers. All verifiers are required to demonstrate that they are either accredited (or certified) in accordance with the Accreditation and Verification Regulation. Operators are responsible for ensuring that their verifier is accredited for the relevant scope of work. Details of a verifier’s scope of accreditation can be found on the verifier’s accreditation certificate.


Include the following information in your :


name of verifier organisation country accreditation identification number a copy of your accreditation certificate full name and address of the main point of contact (this user will have the responsibility for managing other users for this verifier)


Once the ETSWAP administrator has approved your request for access, ETSWAP will send you an with the login details for your individual user account.


To apply for a verifier Registry account, etregistryhelpenvironment-agency. gov. uk for an application pack.


Further guidance.


Using UK greenhouse gas inventory data in EU ETS monitoring and reporting: the country-specific factor list.


The European Commission’s Regulation on Monitoring and Reporting allows nationally reported data to be used as default factors in specific circumstances.


Carbon emission factors and calorific values from the UK Greenhouse Gas Inventory (AEA-Ricardo) are available for annual emissions reporting for the EU ETS :


Emission factors and calorific values for 2017.


MS Excel Spreadsheet , 81.7KB.


The national factors are Tier 2 and Tier 2a emission factors and net calorific values for specific fuels used by particular industries.


The data have largely been extracted from the UK Greenhouse Gas Inventory that is presented on an annual basis to the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC ). The Greenhouse Gas Inventory is developed independently to the EU Emissions Trading System. This data means the data referred to in Article 31(1) of the Monitoring and Reporting Regulation.


The factors in these tables should only be used in accordance with the requirements in an installation’s approved monitoring plan, which is part of the Greenhouse Gas permit.


Tables for previous years are available as follows:


EU ETS non-compliance.


The EU ETS Directive requires Member States to put in place a system of penalties which is effective, proportionate and dissuasive but the nature of the penalties is largely left to Member State discretion (with the exception of the penalty for failure to surrender sufficient allowances in certain circumstances).


The Greenhouse Gas Emissions Trading System Regulations 2012 set out the civil penalties to which a person is liable if they do not comply with the EU ETS . DECC has produced the guidance below for the offshore oil and gas industry detailing the Department’s approach to enforcement and sanctions.


The Regulations provide for the right of appeal against decisions of an EU ETS Regulator. In England and Wales appeals for both operators of stationary installations and aircraft operators, as well as offshore installations, are heard by the First-tier Tribunal.


Appeals in Northern Ireland are heard and determined by the Planning Appeals Commission (PAC). In Scotland, the Directorate for Planning and Environmental Appeals (DPEA) in the Scottish Government hears and determines appeals on behalf of the Scottish Ministers.


Different arrangements apply to appeals brought by aviation operators against a penalty notice served under the Aviation Greenhouse Gas Emissions Trading Scheme Regulations 2010 for the 2012 scheme year. The relevant rules under the 2010 Regulations continue to apply in relation to any appeal brought against any decision made or notice served under the 2010 Regulations. These provide that the appeal body is the Secretary of State or an independent person appointed by the Secretary of State.


Appeal Determinations.


2012 scheme year: Six appeals determinations have been made under these Regulations:


Aviation in the EU ETS.


The EU Emissions Trading System requires aircraft operators to monitor and report emissions of CO2 and surrender the equivalent number of allowances. The scheme is designed to be a cost-effective means of tackling the CO2 emissions from aviation, enabling the aviation industry to grow sustainably whilst delivering emission reductions. The scheme applies to all flights between airports in the European Economic Area.


주요 변경 사항은 다음과 같습니다.


an Intra-European Economic Area (EEA) scope for the Aviation ETS from 1 January 2013 until 31 December 2016 a deferral of compliance deadlines for 2013 emissions until March and April 2015 an exemption for non-commercial operators emitting less than 1,000 tonnes of CO2 per year until 2020 simplified procedures for operators emitting less than 25,000 tonnes of CO2 per year the number of free allowances issued and allowances auctioned are reduced in proportion to the reduction in scope.


We welcome views from any organisation or individual, and the consultation will be of particular interest to aircraft operators, aerodrome operators, verifiers, other participants in the EU ETS and environmental groups.


Regulation of aircraft operators’ emissions.


Each aircraft operator is administered by a single member state. The European Commission produces an annual list showing which operators are administered by which member state.


You can find out more about what operators need to do to comply with the scheme on the EU ETS : operators and activities affected web page.


Auctioning.


Free allocation to aircraft operators.


The European Commission enacted legislation in April 2014 changing the scope of EUETS with regards to international aviation emissions (Regulation (EU ) No 421/2014 amending Directive 2003/87/EC ). As a result of the change in scope of Aviation EU ETS , the UK is obligated to recalculate the allocation of free allowances due to eligible aircraft operators. This recalculation has been done in accordance with the Commission guidance.


The table includes all operators who were previously due free allowances and indicates their new free allowance allocation under the reduced scope. Operators who ceased operations have been removed from this list.


Operators who are now exempt under the new non-commercial de minimis (under 1,000tCO2 per annum calculated on the basis of full scope) still appear in this table. However owing to their exempt status these operators are not due free allowances and as such their Aircraft Operator Holding Account (AOHA) will be marked as ‘excluded’ in the registry – meaning that no transactions can be carried out and no free allowances will be deposited.


If you believe you are no longer due any allowances as a result of the changes or you wish to seek further clarification as to your new free allowance allocation please contact the Environment Agency aviation helpdesk ETAviationHelpenvironment-agency. gov. uk.


Historic information.


Please visit the EU ETS legislation page to see UK legislation and EU Regulations.


Please visit the National Archives version of the Aviation in the EU Emissions Trading System web pages to see information relating to aviation/aviation appeals previously available on the DECC website.


Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme.


The UK’s Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme allows eligible installations to be excluded from Phase 3 (2013 to 2020) of the EU ETS . The scheme has been approved by the European Commission.


Article 27 of the EU ETS Directive enables small emitters and hospitals to be excluded from the EU ETS , with the primary aim of reducing the administrative burdens on these installations. This acknowledges that the administrative costs faced by smaller emitters under the EU ETS are disproportionately high per tonne of CO2, in comparison to the costs for large emitting installations. The Directive requires that excluded installations are subject to a domestic scheme that will deliver an equivalent contribution to emission reductions as the EU ETS .


The UK’s opt-out scheme was designed in consultation with industry and aims to offer a simple, deregulatory alternative to the EU ETS whilst maintaining the incentives for emission reductions. We estimate that the scheme will offer savings of up to £39 million to industry over Phase III.


The opt-out scheme offers deregulatory savings through:


the replacement of a requirement to surrender allowances with an emissions reduction target simplified monitoring, reporting and verification requirements (MRV), including the removal of the requirement for third party verification no requirement to hold an active registry account less burdensome rules for target adjustment following an increase in installation capacity.


Further details on the scheme are contained in the documents listed below. Please note that these documents will be updated later in 2015. The consultations referred to in the ‘Frequently asked questions’ document are now closed.


Participants in the opt-out scheme.


The application period for the opt-out scheme ran from 23 May to 18 July 2012. Operators of 247 installations were approved to participate in the opt-out scheme by the European Commission as excluded from the EU ETS .


The EU ETS Directive does not provide for further installations to join the opt-out scheme.


Previous information on the development of the scheme including, the application period, policy development and the small emitters workshop held on the 12 June 2012, can be viewed on the National Archives website.


문서 정보.


Published: 22 January 2013.


Updated: 31 July 2017.


31 July 2017 Emission factors and calorific values for 2017. 27 April 2017 UK National Allocation Table: Phase III National Allocation including changes: April 2017. 21 September 2016 Determination of 4 appeals under the Aviation EU ETS. 28 July 2016 Emission factors and calorific values for 2016 29 April 2016 UK National Allocation Table: Phase III National Allocation including changes: April 2016 29 April 2016 UK National Allocation Table: Phase III National Allocation including changes: April 2016 23 October 2015 Jet Airways civil penalty appeal determination added 20 October 2014 Addition of EU ETS strategy and reform paper 26 August 2014 Addition of free aviation allowance table 16 July 2014 Added information regarding Phase IV. 15 May 2014 Peer review of Ecofys cap-setting report published. 30 April 2014 Updated EU ETS National Allocation table published. 7 August 2013 Details of consultation added under "Complying with the EU ETS". 13 May 2013 The Government response to the consultation on Implementing the Aviation Emissions Trading System ‘stop the clock’ Decision in UK Regulations has been published today. 4 March 2013 Includes new information about a carbon leakage call for evidence. 31 January 2013 Update to include the recent European Commission announcement on NIMS 22 January 2013 First published.


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EU 배출권 거래 제도 (EU ETS)


EU 배출권 거래 제도 (EU ETS) 가이드 및 비즈니스에 미치는 영향


콘텐츠 최종 업데이트 : 2013 년 11 월


유럽 ​​연합 배출권 거래소 (ETS)는 유럽 연합 배출권 거래 제도 (European Union Emissions Trading Scheme)로도 알려져 있으며, 사업에서 배출되는 이산화탄소 (CO2)에 상한선을 설정하고 탄소 배출량에 대한 시장 가격을 책정합니다. 에너지 집약 부문 및 약 12,000 건의 설치를 포함하여 EU 배출량의 45 %를 차지합니다.


자세한 내용은 아래를 참조하십시오.


EU ETS : 2 단계 (2008-2012)


EU ETS의 Phase II는 2008-2012 (교토 의정서 약정 기간)부터 실행되었습니다. 이 단계에서 모든 EU 회원국 :


회원국은 NAP (National Allocation Plan) 회원국이 관련 설비의 총 배출량에 대한 한도 ( '상한선')를 제안했다. 이 계획은 일부 개정 된 이후 많은 경우에 유럽 집행위원회에 의해 승인되었다. 분배 된 수당 'Cap'은 EUAs (2 톤의 이산화탄소 = 1 EUA)로 알려진 수당으로 전환되었습니다. 회원국은 승인 된 계획에 따라 자국의 계획에이 수당을 분배했습니다. 최대 10 %의 수당은 무료로 제공되는 대신 경매 될 수 있습니다. 이 경매는 영국과 독일에서 가장 많았습니다. 계획을 운영 함 설비는 검증 된 탄소 배출량을 모니터링하고보고해야했습니다. 매년 말에 설비는 배출량을 충당 할 수있는 충분한 허용량을 양보해야하며 추가 수당을 구입하거나 잉여 공동 이행 (JI) 및 청정 개발 체제 CDM) 크레딧은 2004 년에 합의 된 '연계 지침 (Linking Directive)'을 통해 해당 제도 내에서 사용될 수 있음)


EU ETS의 현재 업무 방식 (2013-2020)


3 단계는 2013 년에 시작되어 2020 년까지 운영됩니다. 3 단계에서 가장 큰 변화는 다음과 같습니다.


이 계획은 또한 2013 년 1 월부터 비 EU 국가에서 출발하거나 비 EU 국가로 출발하는 항공편을 포함하여 EU에서 이착륙하는 모든 항공편을 포함하여 항공 산업으로 확대 될 예정이었습니다. 그러나 2012 년 11 월 유럽 집행위원회는 2013 년 가을 국제 민간 항공기구 (ICAO) 총회 이후까지 유럽 연합의 온실 가스 완화에 관한 국제 협약이 도달합니다. ETS는 2013 년 1 월부터 EU 내 항공편에 계속 적용됩니다. EU ETS 및 항공에 관한 최신 정보는 gov. uk에서 확인할 수 있습니다. 탈퇴


DECC는 영국의 소형 방사체 및 병원에 대한 옵트 아웃 (opt-out) 조항을 도입하여 관리 비용이 낮고 (불균형 적으로 소규모 회사에 치명적) 더 가벼운 터치 방식으로 이동할 수 있도록했습니다. 옵트 아웃은 이에 상응하는 탄소 감축을 제공합니다. 참작.


2013 년부터 최소한 50 %의 경비가 경매 될 것입니다. 청정 개발 체제 (Clean Development Mechanism, CDM) 허용치는 필요한 감축 량의 50 % 이하로 더욱 엄격하게 제한됩니다.


Carbon Trust EU ETS 보고서.


출판 일 : 2004 - 2008.


유럽의 탄소 절단 : EU ETS (CTC734)의 2020 년 계획과 미래


출판 일 : 2008 년 1 월 6 일.


This report analyses amendments to the EU emissions trading scheme (EU ETS) proposed by the European Commission on the 23 January 2008 and their implications for business.


이 제안은 현재 계획안의 올바른 약점과 비즈니스 및 투자자들이 요구하는 확실성 수준을 제공하는 옳은 방향의 대담하고 중요한 단계라고 제안합니다.


EU ETS가 수익성 및 무역에 미치는 영향 (CTC728)


출판 날짜 : 11/01/2008.


이 보고서는 비즈니스 비용뿐만 아니라 환경에 대한 경쟁력 문제를 파악하기 위해 가격 및 국제 교역 효과 분석을 통해 탄소 비용이 비즈니스 비용에 어떻게 영향을 미치는지에 대한 데이터를 결합한 것입니다. 잠재 응답을 식별합니다.


EU ETS 2 단계 할당 : 시사점 및 교훈 (CTC715)


Publication date: 21/05/2007.


이 보고서는 2 단계 탄소 시장 (그리고 그에 따른 산업 저감 인센티브)에 대한 함의와 할당 과정에서 배워야 할 더 폭 넓은 교훈을 분석합니다.


EU 배출권 거래 시스템의 2 단계 및 그 이상의 옵션 (CTC609)에 대한 할당 및 경쟁력


출판 일 : 2006 년 1 월 6 일.


이 보고서는 Climate Strategies와의 공동 연구를 기반으로 현재까지 EU ETS의 활동을 분석하고 미래 개발에 대한 분석 및 권고를 제공합니다.


이 연구는 EU ETS의 두 번째 단계에서 극복해야 할 7 가지 핵심 과제를 확인하고, EU ETS의 미래에 대한 Carbon Trust 자체의 결론 및 권고를 가능한 효율적으로 배출 감축을 실현하는 데 도움이되는 도구로 제시하고 또한 CO 2가 제한된 세계에서 비즈니스 경쟁력을 보호하고 궁극적으로 향상시킵니다.


유럽 ​​배출권 거래제 : 산업 경쟁력에 대한 시사점 (CT-2004-04)


출판 일 : 2004 년 6 월 30 일.


This report explores in depth the implications of the EU ETS for industrial competitiveness in the UK and the wider EU. 그것은 경제 모델링과 이해 관계자 면담 프로그램의 결합 된 통찰력에 대한 우리의 분석을 제시합니다.


배경.


EU ETS 계획은 EU가 교토 의정서 (교토 의정서에 따라 온실 가스 배출량을 1990 년 수준에서 8 % 감축)에 부합하도록 돕기 위해 2005 년에 시작되었습니다.


이 계획은 세계 최대의 탄소 거래 제도이다. 이는 잉여 수당을 판매 할 수 있기 때문에 설치시 탄소 배출량을 줄이기위한 인센티브를 제공합니다.


설비는 이산화탄소 (CO2) 방출 활동을 토대로이 계획에 포함된다. 적용 대상 산업은 다음과 같습니다.


전기 세대 아이언 & amp; 철강 광물 가공 (예 : 시멘트 제조) 펄프 및 종이 가공.


EU ETS에 관한 더 자세한 정보는 DECC 웹 사이트에서 찾을 수 있습니다.


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EUTL로부터의 유럽 연합 배출권 거래 시스템 (EU ETS) 데이터.


유럽 ​​데이터.


EU ETS 데이터 다운로드.


[+] 테이블 정의보기 (레코드 : 44509)


ETS_Database_v25.zip (ZIP 파일)


추가 정보.


EU ETS 데이터 뷰어 - 매뉴얼.


EU ETS 데이터 뷰어 - 매뉴얼 (PDF 문서)


EU ETS 배경 참고.


활동 코드 변환 (Microsoft Excel (Office 2010))


이 데이터 세트는 주로 2017 년 5 월 17 일 EUTL (European Union Transaction Log)에서 추출한 데이터를 기반으로합니다. EUTL은 거래 시스템 내에서 발생하는 모든 트랜잭션을 검사하고 기록합니다.


유럽 ​​집행위원회 (European Commission)가 운영합니다. 참조 : ec. europa. eu/environment/ets. 이 데이터 세트에는 경매 플랫폼에서 수집 한 수당 경매 정보와 2005 년에서 2012 년까지의 ETS 배출량에 대한 EEA 추정치가 포함되어있어 세 번째 거래 기간 (2013-2020 년)의 ETS의 현재 범위를 반영합니다. 자세한 내용은 설명서를 참조하십시오.


추가 정보.


EU 배출권 거래 시스템 (ETS)은 기후 변화에 대처하고 온실 가스 배출을 비용 효율적으로 줄이기위한 EU 정책의 핵심 도구입니다. 그것은 세계에서 가장 큰 탄소 시장입니다.


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